سیستم های مدیریت بر روابط تجاری مشاغل

Submitted by admin on ش., 01/23/2021 - 05:49
نام استاندارد
ISO44001
سال انتشار
2017
چارچوب استاندارد

ساختار اولیه یک سیستم، به شکل یک پلتفرم برای کاربردهای مختلف تجاری توسعه یافته و حول توانایی‌های مرکزی و هسته‌ای سیستم مدیریت ارتباطات ساخته شده است‌. توسعه کاربردهای سیستم، باعث شکل ‌گیری سیستم مدیریت ارتباط گسترده میشود. با گذشت زمان شرکت‌ها توانستند از سیستم مدیریت ارتباط گسترده در طیف وسیعی از زمینه‌های مدیریتی و فرآیند‌های مربوط به آنها استفاده کنند

ایزو 44001 استاندارد بین المللی برای همکاری مشترک است. سیستم های مدیریت روابط تجاری مشارکتی، الزامات و چارچوب یک استاندارد بین المللی است که در 1 مارس  توسط سازمان بین المللی استاندارد منتشر شد و بر اساس استاندارد بریتانیا بود

گواهینامه این استاندارد برای سازمانهای خصوصی و دولتی در هر اندازه ، از شرکتهای بزرگ چند ملیتی و سازمانهای دولتی، از شرکتهای بزرگ چند ملیتی و سازمانهای دولتی گرفته تا سازمانهای غیر انتفاعی و مشاغل خرد قابل استفاده است.

ایزو 44001 نقشه راهی برای ایجاد و مدیریت روابط مشترک با تأمین کنندگان (بالادست) ، مشتریان (پایین دست) ، شرکا (افقی) و بین بخش یا عملکرد (داخلی) است تا مزایایی را برای همه طرفها ایجاد کند همچنین الزاماتی را برای شناسایی، توسعه و مدیریت موثر روابط تجاری مشترک در داخل یا بین سازمانها مشخص می کند.

این استاندارد برای سازمانهای خصوصی و دولتی در هر اندازه ،

ایزو 44001 شامل یک رویکرد ساختاری برای به اشتراک گذاری منابع، تجربه و مهارتهای پشتیبانی شده توسط روش صحیح در ایجاد روابط است. همچنین می تواند سازمان شما را قادر سازد محصولات و خدمات موجود در سازمان را برای بهبود عملکرد تجاری شما بهبومد بخشد.

مزایای استاندارد

بهبود کارایی - از طریق همکاری سودمند متقابل با شرکای تجاری

تصمیم گیری بهتر - از طریق نقش ها و مسئولیت های کاملاً مشخص

صرفه جویی در هزینه - از طریق تقسیم کارآمدتر مهارت ها ، هزینه ها ، خطرات و منابع

اعتبار بالا - از طریق صدور گواهینامه

تصویر
ISO44001