اولین بوت کمپ آموزشی مدیریت سیستم در دانشگاه تهران

برای اولین بار در ایران  برگزاری دوره تربیت کارشناس خبره سیستم های مدیریت  در 16 سرفصل مدیریتی  با تشریح بیش از 8 استاندارد بین المللی مدیریت  توسط مجرب ترین اساتید حوزه مدیریت کیفیت و سیستم

اولین بوت کمپ آموزشی مدیریت سیستم در دانشگاه تهران

پیام یا خواسته های خود را در این قسمت بنویسید. اگر  دقیقا نمی دانید که چه چیزی می خواهید و نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

اولین بوت کمپ آموزشی مدیریت سیستم

دوره آموزشی تربیت کارشناسان خبره سیستم های مدیریت دانشگاه تهران، دوره جامع یادگیری دانش روز مدیریت در 16 سرفصل مدیریتی از جمله  ریسک، بهره روری، ممیزی، تحلیل سیستم،  تصمیم گیری، لجستیک، فروش و بازاریابی و ... به همراه شناخت جامع تر از استانداردهای بین المللی مدیریت است.

طراحی این دوره بر اساس رفرنس های روز دانشگاهی و چالش های اجرایی علم مدیریت انجام شده و در سرفصل های اموزشی تمامی نیازمندی های دپارتمان های شغلی مدیریت سیستم، طرح و برنامه، تضمین کیفت، مدیریت کیفیت، استاندارد ها و روش ها، برنامه ریزی سیستم ها و ... دیده شده است.

در پایان این دوره دانش پذیران علاوه بر ارتقای مسیر شغلی و افزایش آگاهی مدیریتی بر اساس دروس تئوری و کارگاهی، با انجام یک پروژه پایانی تمامی موضوعات مطرح شده را در مقام اجرا خواهند گذاشت.

ارائه مدرک دو زبانه  دانشگاه تهران با قابلیت ترجمه از دیگر مزایایی این دوره ارزشمند است.

دوره اموزشی تربیت کارشناسان خبره سیستم های مدیریت به صورت حضوری و انلاین برنامه ریزی شده و از هر نقطه ای از دنیا، دانش پذیران امکان بهره مندی از مزایای این دوره اموزشی مدیریت را خواهند داشت.

برای شرکت در این دوره آموزشی و سایر دوره های مدیریتی با شماره تماس های 02192001320 و 02126760001 می توانید تماس حاصل کنید.

 

سوالات متداول اولین بوت کمپ آموزشی مدیریت سیستم در دانشگاه تهران

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.